torsdag 13 oktober 2011

Ännu ett skåp..

Tavlan på skåpet är från bästa butiken http://www.nicepresenter.se/

Hello!!
Ropade in ett gammalt skåp på auktion för en tid sedan. Har målat det svart så nu har det konkurrerat ut de vita skåpet som stod där innan, de har fått flytta upp till övervåningen till det lilla fula tv-rummet  som ska fixas så fort tid finns :).
Var på ett fantastiskt bröllop förra helgen tillsammans med min fina man och vi hade så himla kul, riktigt trevligt att komma "loss" tillsammans ibland och bara partaja :).

 Idag lämnade jag in uppgift nr 2 på min lilla inredningsutbildning som jag går och det känns såå bra. Nu längtar jag ihjäl mig till helgen, då jag ska mysa och umgås med min fantastiska lilla familj!!

(Jag blir så glad för alla fina kommentarer jag får, tusen tack alla ni gulliga som tar er tid!!)
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine


9 kommentarer:

  1. Ohh jag är helt enkelt galet kär i erat hem, så himla vackert. Nu är det allt jag som lägger till din blogg inne hos mej, för här vill jag inte missa någonting!

    ha en finfin dag!
    Kramar L

    SvaraRadera
  2. Hittade just din blogg och blev jätteglad för det! Måste kika vidare ikväll!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Håller med ovan, ert hem är fantastiskt!
    Älskar pläden och tavlan. Måste genast kika in i butiken.
    Ha ett fint veckoslut!
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Bra skåp kan man nästan inte få för många av! Snyggt med svart kontrast till det vita!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej! Har precis hittat din blogg, men oj vad fint ni har det! Jag älskar själv mkt vitt med lite inslag av pasteller. Tack för inspirationen! Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vad spännande med en inredningskurs! Och vilket underbart skåp, snyggt med ngt svart. Ha en fin kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Så fiiiint, som alltid här! Jag har några skåp som väntar på att bli målade, något ska bli svart. Tack för inspirationen!

    Kram kram L-L

    SvaraRadera
  8. Å vilket snyggt skåp! Jag älskar´t!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Vilket hem! Så fint och charmigt :) Jag blir tokinspirerad! Önskar dig en fin dag.

    SvaraRadera