tisdag 21 augusti 2012

Utnämn mig gärna till klantighetsminister..




Hej!
Hoppas ni har det gott med den stundande vardagen. Inte så ofta jag blir så pass tjurig så jag låter det gå ut över min oskyldiga omgivning, men idag blev jag det, när mina snabba, klåfingriga fingrar lyckades radera över hundra färdigredigerade bilder. Ingen katastrof  egentligen eftersom orginalbilderna fanns i säkert förvar, men ingen riktig höjdare heller...om man säger så!!
Men det trevliga i kråksången är att det har börjat trilla in lite förfrågningar från människor som gillar mina bilder och som vill att jag ska fotografera åt dem i olika sammanhang. Jag blir så smickrad och glad eftersom fotografera är det absolut roligaste jag vet, det är en passion får jag nog lov att säga! Fotograferade ett bröllop i lördags med ett helt otroligt vacker brudpar och det var fantastiskt roligt!!
Så får jag villigt erkänna att jag har lite tillt i huvudet då det gäller inredning just nu, vet inte riktigt vad jag ska visa här på bloggen, så idag får ni hålla tillgodo med lite äpplen :). 
Många kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. Förstår att folk vill ha dig som fotograf:)

    Så himla surt med bilderna, sådant blir man ju helt galen av!!

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Förstår din frustation... men du är verkligen grym på att ta bilder det får jag lov att säga!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att du visar så vackra äpplen!!! Du mina fingrar tryckte på något igår natt så hela min blogg försvann! Tror du jag bleb kall om hela mig! Den gick att rädda med hjälp av en kod från google! Du är ju så duktig med kameran så jag förstår att folk vill ha dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Åh nej - förstår att du känner dig frustrerad! Men så fina bilder, älskar dina färger, kram

    SvaraRadera
  5. Det kan jag förstå att du får försfrågningar på att fotografera. Gör inget om det är "bara" äpplen på bilderna. Såå läckert!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Hej !

    Vilka ljuvliga bilder .
    Ha en gin fortsättning på veckan fina du !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera