fredag 23 november 2012

Det kan bli dyrt att vara rastlös.




Hemklickad skärbräda av Marianne Westman.

En hel del vabbande har försekommit den sista tiden, som sig bör när barnen är små. Detta föranleder dock en viss rastlöshet hos den ömma modern, å vad gör man då!? Jo man klickar hem saker, fina saker, som man omsorgsfullt kan sitta och välja från diverse trevliga nätbutiker. Så får man åka till ICA och plocka ut lite trevliga lådor som man liksom smusslar in i hemmet, inte för att min man brukar ha åsikter om mina investeringar, utan för att jag känner på mig att dehär var ju lite obefogat såhär före jul. Men jag har klickat hem julklappar också...å det är ju bra!! Mest nöjd är jag över fina Ferm Living ljusstakar, riktiga "rastlöshetsdödare", man kan liksom kombinera och flytta runt i oändlighet ;).
Men nu är alla friska, det är fredag och jag ska ta med min älskade små på något roligt och ikväll ska det drickas glögg framför brasan!!

Min webbdesignande broder brukar skälla på mig över min centrerade text ( det är tydligen inte bra) så jag gör ett test att frångå, så får vi se hur det känns :).

Önskar er en trevlig helg!!
Kramar
Madeleine

4 kommentarer:

  1. Mycket lättare att läsa vänsterställd text tycker jag! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken skärbräda! Och tre önskningar fick du ser jag. Spelar ingen roll om man bryter till tre bitar själv heller ;) Jag håller med din bror, mycket bättre nu :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Sen är ju den skärbrädan så galet fin så det är svårt att inte klicka hem :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker du klickat hem, tack för inspiration till julklappshandlandet! För övrigt håller jag med din bror om texten, det är lättare att läsa.

    SvaraRadera