lördag 19 januari 2013

Wooow.



Idag pågår naturens skådespel utanför fönstret helt otroligt vackert! Det flyger omkring små lätta iskristaller i luften som gnistrar i solen och himmelen är alldeles isblå. Jag får nästan en ljuschock av allt ljus som flödar i huset....ja ni hör ju, jag blir alldeles till mig i trasorna. Det är visserligen svinkallt ute men vad gör väl det. Ska förpassa mig till jobbet snart men idag hade jag hellre varit på FORMEX faktiskt, hade inte planerat det men fick ett erbjudande i sista stund om att åka dit och fotografera och träffa en uppdragsgivare, ja ni förstår... det hade ju inte varit kattskit om man säger så :/. Men tyvärr så gick det inte att lösa, så det får bli en annan gång.

Hoppas ni har en fin helg!!
Kramar
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar